Cari Entri Dulu

09 November 2009

TANGISAN BERKALA

Sudah masuk malam kedua aku menangis tanpa sebarang paksaan hidup. Dan tangisan itu datang pada waktu yang sama. Semalam dan hari ini. Ya,pada waktu yang sama dada ku sebak,hati ku pilu,mata ku basah. Jangan tanya mengapa,kerana aku tiada jawapan untuk persoalan kalian. Kerana,aku juga dikelilingi atmosfera persoalan. Aku juga dambakan jawapan. Aku mahu tahu!

1 reaksi homosapien:

.M. berkata... [Reply]

janganLAH nangis babe!
=(
sadness is actually the channel for happiness.sort of.
our maze of confusion about life makes us suffer sometimes, kan?
hmph. i've been through wht you are in nw. it sucks. and it tooks a big lot of semangat to look at things positively.

baiklah marlisa kau diam sekarang.
i love you babe.
EH NANGES NNTI EYEBAGS PULAK HAIH.

Catat Ulasan

komen lah dengan ikhlas ya. Aku terima sahaja manis atau tajam.