Cari Entri Dulu

19 Januari 2010

MENGAPA AKU BEGINI?




Semakin menjadi yang bukan aku.
Semakin malas.
Semakin boros.
Semakin tersasar.
Semakin tidak serius.
Semakin tidak seimbang.
Semakin tak dapat dikawal.
Semakin hilang perspektif.
Semakin teruk ku duga.

Semakin yang bukan aku.
Semakin hilang rupa diri ku.
Semakin hanyut dengan dunia.
Semakin lupa.
Semakin kurang usaha.
Semakin leka.
Semakin apa lagi Masturah?

Masturah dah tak sayang papa dengan mama ke?
Papa dengan mama dah berumur separuh abad.
Papa dengan mama bukan kuat lagi nak bekerja.
Masturah tak kasihan pada mereka kah?
Masturah kena ingat.
Masturah dah besar.
Masturah boleh berfikir.
Masturah berubah ye..
Usaha Masturah!
Masturah pasti boleh!
Tak guna menyesal di kemudian hari.
Ingat tu...

1 reaksi homosapien:

Najatun K. Ismail berkata... [Reply]

walau berubah mcm mana pun kau,
kau tetap rumet terbest-gilaa pernah aku ada!

benda tu takkan berubah ececeh ;)

btw, aku pun alami mcm kau skrg,
aku lalai sgt.
mcmmana ye nak ubah huh.

Catat Ulasan

komen lah dengan ikhlas ya. Aku terima sahaja manis atau tajam.