Cari Entri Dulu

25 Ogos 2009

PUASA...OH...PUASA

Salam Ramadhan pada semua...
Tak dinafikan lagi kepenatan yang dirasai. Kali ini lebih penat berbanding di pusat ilmu ku yang dulu. Terik matahari tak dapat disangkal lagi,tetapi tuhan maha pengasih,Dia beri hujan damai di malam hari,dapatlah semua berteleku di sejadah dengan selesa selepas Isyak. Mungkin kali ini aku kerugian sedikit. Selepas tiba ke UMP Gambang,aku ke bazar Ramadhan,kemudian aku pulang dengan keletihan. Mata sepet habis! Aku penat..jadi kaki ku tak larat untuk dilangkahkan ke masjid bagi mengumpul bekalan untuk kehidupan yang akan datang nanti,maksud aku Akhirat sana. Terawikh terpaksa ku tinggalkan gara-gara badan ku yang hampir putus urat-uratnya,tapi aku akan berusaha juga ke rumah-NYA. Insyallah...

2 reaksi homosapien:

Najatun Khairiyah berkata... [Reply]

walaweh aku suka perkataan berteleku, nice word ha.
happy ramadhan and happy terawikh hehe.

Masturah Idrus berkata... [Reply]

najat! jumpe dis 12 sept okeh..
tp kan...bleyh tak kte g jln2 je??
aku takut mama papa terase kalo aku buke kt luar....emmmmmmmm

Catat Ulasan

komen lah dengan ikhlas ya. Aku terima sahaja manis atau tajam.