Cari Entri Dulu

09 September 2009

LELAKI..OH..LELAKI..

Kali ini berbeza sedikit,bukan niat ku ingin menyindir tapi ini realiti. Ini pasal berebut-rebut naik bas la..berebut dengan perempuan memang aku tak kisah,sebab kaum aku ini main tolak manja-manja aje.. Tapi kalau berebut dengan lelaki,memang aku angin. Dengan muka tak malunya dia menyelit di antara perempuan yang lemah tapi tak berapa lemah [kami budak electron,mane ada lemah sangat] semata-mata takut tak dapat naik bas,"weyh cik abg,bas ada lagi sebijik kat blakang tu hah." Muka dia la toye semacam,tak selera perut ku yang idamkan ayam ketike itu. Ntah ape-ape ntah main rebut-rebut dengan perempuan,LEMBIK. Bukan sekali aku kena macam ini,dah banyak kali. Menyampah sampah... Jangan salah faham tau,aku cakap dengan nada yang comey,aku tak marah..CUMA KECEWA SEDIKIT..

Apa-apa pun,kawan-kawan semua,malam ini dah masuk 10 malam terakhir bulan Ramadhan..Selamat beribadah semua! Sedih pulak bila Ramadhan nak pergi,AKU MENGAKU AKU SIA-SIAKAN RAMADHAN KALI INI,betapa jahilnya aku! [nak menangis kejap lah.]

SALAM RAMADHAN AL-MUBARAK.

1 reaksi homosapien:

ARC berkata... [Reply]

haha tu la pasal abg naik moto =P

Catat Ulasan

komen lah dengan ikhlas ya. Aku terima sahaja manis atau tajam.