Cari Entri Dulu

23 Julai 2010

PENGUNJUNG KE 12345!

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Akhirnya jumpa jugak pengunjung bertuah tersebut. Dia ini antara blogger yang rajin blogwalking ke blog aku. hehe. Tak sangka. Siapa orang nya?


Inilah orang nya. Tahniah Krole! 

Nah, ini bukti nya..


Tahniah sekali lagi!! Mesti semua tanya apa yang aku nak belanja encik Krole kan? Itu rahsia. Biar Krole yang bagitau sendiri kat korang.

Krole kena tunggu lah ye.. Mashi busy sedikit, tapi jangan risau, janji tetap janji. :)



p/s : Cakap pasal janji, takut pulak aku nak percaya kat orang-orang besar di universiti aku ini.

7 reaksi homosapien:

nas berkata... [Reply]

argh..tensenyer xdapat...mst ramai xgt buat tyme pagi n ptg tue..huhu

Sir Marcello berkata... [Reply]

oh ingatkan link sapa lah kat shoutbox aku...

ini pemilik nombor bertuah...mari kita melawat beliau~

Affan Ruslan berkata... [Reply]

Salam. huhu.
dah ramai visitor tu, pass sket. lalala~

caliph shuriken berkata... [Reply]

congratz krole ^^
x silap wktu sy singgah pagi tu counter tu dh melepasi 012374...

Afiq berkata... [Reply]

aisehh,bro krole dapat ler hehe thniah bro~!lepas ni pengunjung yang ke berapa plak mashi?hehe :D

krole berkata... [Reply]

yeahhhh krole dapat heee...okai2 wak krole tnguuu....

reekabee berkata... [Reply]

hokhok. kak maassss lepas ni no ape lak yg bertuah? nak refresh byk2. hekhekhek

Catat Ulasan

komen lah dengan ikhlas ya. Aku terima sahaja manis atau tajam.