Cari Entri Dulu

13 Jun 2011

HATI DIA KENA JAGA ELOK-ELOK


Boleh, tapi awak kena cepat-cepat lah nikah dengan kita. 

Tadi Encik H datang kejap. Sambil belagak dengan fon baru samsung galaxy dia tuh, sambil tu lah dia teman beli barang masak untuk aku masak berbuka puasa jap lagi. Tapi takde rezeki pulak nak masak rendang ayam sebab ayam yang aku nak beli dekat kedai Ramly burger tu habes. Esok lah ye Encik H. 

Dalam masa yang sama juga, dia bawak hadiah dari Kedah. Dia kata sebab nampak cantik dia beli lah. Rantai bertali hitam berbuah kan hati. Dia kata tu hati dia, kena jaga elok-elok jangan sampai hilang. Ye. Gambar kat atas tu lah buah rantai nya. Bukan aku main rembat ja kat google image. hehe

Insyallah...

Cepat-cepat lah bawak rombongan meminang, kita tunang kejap lepas tu kahwin. And then bulih lah dating pegang-pegang tangan. haha

Ops tergatal over pulak. lalalalala

p/s: Jodoh di tangan Allah.

6 reaksi homosapien:

hana berkata... [Reply]

erm..
kawen jgn lpe jmput..
=D

masturah idrus berkata... [Reply]

@hana:
Insyallah.... doakan yang terbaik...hikhik :)

Cha sahaja berkata... [Reply]

cettt..kawen x jmput ak,siap..ak gegar pelamin kau!!

cik nurussalwa berkata... [Reply]

owh.. tergatal pulak ye,
neway,
comel!
moga dipermudahkan urusan menghalalkan ikatan ye..

=)

neway, H for?

(bizi body tibe2)

masturah idrus berkata... [Reply]

@Cha sahaja:

takkan nye aku nak lupe jemput ko cha... hehe

masturah idrus berkata... [Reply]

@cik nurussalwa:

insyallah...... :)

nama dia hizzul hamli. hikhik

Catat Ulasan

komen lah dengan ikhlas ya. Aku terima sahaja manis atau tajam.