Cari Entri Dulu

21 Jun 2010

GAMBAR HARI INI - 1


Bila aku tengok gambar ini, aku tergelak. Setiap kali tengok mesti tergelak. 
Inilah wajah adik aku masa dia baby.

Walau gambar tak boleh bercakap, tapi ia masih boleh buat kita tersenyum dan ketawa. Kadang-kadang boleh buat kita menangis dan juga marah. Setelah tengok gambar ini, apakah perasaan anda? Aku? Mestilah happy. :)

Mama kata dulu aku suka dukung budak kecik ini walau aku tak larat . Berat loh. Aku lah keding. haha

Inilah hasil dari scan gambar2 lama minggu lepas. Seronok bila tengok dengan family gambar dolu-dolu. Korang ada buat aktiviti seperti ini tak?

Lagi sekali aku tanya, apa perasan korang bila tengok gambar ini? :)


p/s : Ada banyak lagi gambar yang akan menyusul. Kira ini salah satu segmen blog ini la kan. Nantikan yang seterusnya...

14 reaksi homosapien:

Nina Nurziana berkata... [Reply]

comel ;)

masturah idrus berkata... [Reply]

@Nina Nurziana : sangat....hehe

wadud@duad berkata... [Reply]

hahahha.. wadud tengok pon tergelak.. :p salam kenal..

komen wadud kat sini ok :

http://slumberblogger-freedownload.blogspot.com/2010/06/adess-letih-betol-mengajar-orang-huhu.html

masturah idrus berkata... [Reply]

@wadud@duad : bagus la kalo hepy... :)

Amirul berkata... [Reply]

cmne nak boh visitor kt atas tu??

masturah idrus berkata... [Reply]

@Amirul : yg mne??

Amirul berkata... [Reply]

yg ad nombor2 tula.....

masturah idrus berkata... [Reply]

@Amirul : oh... ko klik je kat nombor tuh.. nnt die link trus ke website tuh....

Cik Ct Fadzil™ berkata... [Reply]

salam.. sgt3 chumeell3..... (^_^)
klu dk dpan ct ni msti ct cbit dye sgguh2.. heheek.. ;)

~> smua cptaan ALLAH chumeell btul x dear? ^_^
wassalam..

masturah idrus berkata... [Reply]

@Cik Ct Fadzil™ : absolutely! ciptaan Allah semua nya indah2 belaka...

nas berkata... [Reply]

kiut gak..ehehehe..ak dulu sampai la keding jerk....ehehehe..baby boy ke girl nie?

masturah idrus berkata... [Reply]

@nas : baby boy of coz...hehe

masturah idrus berkata... [Reply]
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
weewy boffin . berkata... [Reply]

adik yg mane , Ihsan or Maisarah ?
btw , happy sebab comel !
:)

Catat Ulasan

komen lah dengan ikhlas ya. Aku terima sahaja manis atau tajam.