Cari Entri Dulu

04 Jun 2010

JOGGING YANG MENGGEMUKKAN


Tak percaya? Aku tengah buat la ni. 
Jogging ke blog orang sambil makan coklat.
Fuh! Penat!
Aku tak minum 100 plus macam orang lain.
Aku GRAB cadbury je.
Mudah, sedap,gemok.
u
l
a
l
a
l
a
.
.

TIPU!

Coklat tidak akan menggemukkan. 
Percayalah!

Sila klik link di bawah untuk lebih percaya. Terima kasih.

p/s: orang akan sanggup buat sahaja demi yang tersayang. Korang sanggup buat apa sahaja demi Allah? tepuk dada, tanya perut.

9 reaksi homosapien:

pudding pie berkata... [Reply]

saya memang suka cokelat weee =)

fazilzura berkata... [Reply]

salam kenalan ..

ye betui tu , choc x kasi gemuk ler...
rugi sapo skip makan choc

hans berkata... [Reply]

EH
Mak aku beli cadbury hazelnut dkt aku
ari2 aku makan tapi ada lah berapa bar
xgemuk la
berat aku turun maaa
coklat sangat sedap

Shuk berkata... [Reply]

hidup coklat! huhu..1 rumah ske mkn coklat, adik angah je xminat :P

Wanzie berkata... [Reply]

makan coklat selalu.... best

nas berkata... [Reply]

ahahahha...aku suker coklat..kadang2 sampai 3 coklat rm2.60 aku makan dlm mse seminggu...ahahahahaha...skunk nie da xmakan agy...nak makan..:)

pawaka19 berkata... [Reply]

yeke..nak makan la nanti

mohd sasuke berkata... [Reply]

salam..jom amek award di blog caer..tp buat pantun ntuk caer dlu ye..ngeh3

psal coklat caer mmg hantu coklat...ngeh3..sgt suke !!!

Call T berkata... [Reply]

haha betul gak,jogging yang mengemukkan haha

Catat Ulasan

komen lah dengan ikhlas ya. Aku terima sahaja manis atau tajam.