Cari Entri Dulu

21 Januari 2011

TAKUT AKAN KERABAT ABANG ALEX.

Lubang sudah pecah kah? Atau mereka yang bijak menduga? Cemas.



Aku suka untuk bernakalan. Ya bernakalan. Memang itu diri aku. Tetapi di dalam nakal ada juga terselit kecut. Lelaki kan. Kita tak boleh nak jangka kelakuan mereka. Bahkan semua orang pun kita tak mampu nak jangka apa yang dilakukan.

Sebab kita tahu kuasa lelaki lebih dan lebih kuat dari gadis. Itu fakta.

Kerabat itu counter attack. Aku rasa seperti di serang dengan cara yang menakutkan. Psychology attack. Mungkin.

counter attack


Salah aku juga. Aku yang memulakan permainan nakal ini.

Untuk menenangkan hati yang bergelora kalah gelora ribut, aku hanya menanti saat aku tiba di rumah. Mungkin dengan menjauhkan diri pada satu jangka masa, ribut akan berhenti, matahari mula menyinari.

Aku setia pada anak Pakcik Hamli. Ya. Dia antara lelaki yang aku rasa selesa untuk berkomunikasi selain dari keluarga dan teman rapat.

Apabila perkara ini berlaku, hilang terus kenakalan untuk meneruskan permainan nakal. Sungguh.

Aku cepat percaya, dan cepat hilang kepercayaan. Kini?

Aku hilang kepercayaan pada kerabat Encik Alex. Kerana aku takut. *Lari!

p/s: Nasib baik air teh 'o tidak dijampi. Nauzubillah.

14 reaksi homosapien:

nk berkata... [Reply]

AWAK CURANG DGN ABANG IPAR KITEW KEWWW? NAK KENEW AKAK NI TAUUUU.

-bukan najat tulis.

Biela Sapine berkata... [Reply]

" Aku yang memulakan permainan nakal ini. "

Jeng jeng. Hahaha

masturah idrus berkata... [Reply]

@bukan najat yg cantek

aku tak curang, aku gedik2 ja... hehe

masturah idrus berkata... [Reply]

@biela

hahaha. kecut dah ni...

Along Tapa berkata... [Reply]

lorh...pandai makan pandai r simpan...

Gorengbaek - Tips nak nampak lebih muda...psichologically...

Hangit Habis dah - Ko ingat aku kisah kalo ko pandang slack??!

Ery Farieha berkata... [Reply]

hah! jangan nakal2 !

molmolla berkata... [Reply]

aku semakin pening ni.. mungkin sebab aku tak ikuti dari awal.. aduhhh..

ARC™ berkata... [Reply]

cite pasai pe ni mas? kisah bersambung dr entry lepas2 ke? ketidakpahaman oh

masturah idrus berkata... [Reply]

@along tapa

aku simpan kot. tapi depa banyak tanya.

masturah idrus berkata... [Reply]

@ery

baek lesbo!

masturah idrus berkata... [Reply]

@molmolla and @arc

abg n kakak cantek. hehe. entry ini bersangkut paut ngn entri ni http://mashilala.blogspot.com/2011/01/teh-o.html

tapi takkan paham punye lah. sebab kalau mas tulis direct sgt, orang2 sini dapat detect. :p

asybedazzle berkata... [Reply]

permainan nakal? :)

masturah idrus berkata... [Reply]

hehe

anon berkata... [Reply]

abg alex tu abg yg pakai topi kan?

Catat Ulasan

komen lah dengan ikhlas ya. Aku terima sahaja manis atau tajam.