Cari Entri Dulu

29 Mei 2010

PICNIK- BUKAN BERKELAH TAPI EDIT GAMBAR SECARA ONLINE


trademark yang comey


tak kisah kalau nak daftar atau tak. Aku tak. hehe



masa ini dia tengah loading. benda yang aku bulatkan tuh adalah kata-kata yang comey. Boleh lah jadi santapan mata korang sambil menunggu dia loading.



here we are. benda ini simple. korang boleh explore sendiri and feel it. *ngee*. Ok.upload photo yang nak di edit.



lepas upload akan keluar page ini. Ehem, gambar abg polis trafik tu gambar yg aku upload. page ini untuk edit yg basic-basic je. bagi mereka yang sukakan kesenangan sila klik auto fix bagi tab yang anda pilih. Tab yg aku maksudkan adalah tab yang bertulis colour dan sebagainya itu.



Untuk edit over-over *hehe*, korang boleh choose tab 'create' di page sebelum ini. dan keluar lah page ini. Macam aku cakap tadi, explore and feel it.



dah puas edit? tekan save and share. dan akan keluar page ini. aku saran kan korang menggunakan basic downloader. bagi aku lebih mudah sebab folder download aku tak penuh sebab aku sentiase update. *poyo tul minah ni*

Ada banyak lagi function picnik ini. Apa perlu buat? Explore and feel it. FYI, ada sesetengah function tak boleh guna jika kita tak upgrade kepada premium. Ya, ia berbayar. Sekian

HABIS....hehe




Ini salah satu gambar yang aku edit dulu pakai picnik. Iye. Ini gambar dekat blog aku, dan fesbuk aku.
Selamat Mencuba!

eh...untuk mencuba sila klik sini.

p/s : nak pergi mamam cucur. means, nak pergi breakfast! daa



3 reaksi homosapien:

www.dunialandax.com berkata... [Reply]

wah.lepas ni boleh la berpiknik kat sii!heheh

SHaRKFiQ SSM berkata... [Reply]

mmg, picnik nih mmg best..
tulisan dy pn smart2 gak..
dlu slalu gna nih, tp sjk membe bg phothoscape, gne ni je, sbb xyah gne intrnet..
lg satu, mybe line kt cni xbest kot, sbb slalu kalo nk picnik nih, mmg really takes too many times!! huh!! =((

Nama Diberi Hizzul Hamli berkata... [Reply]

lawanye pic...
xmo bgi crdit kat someone ke...
hehehehe
gurau je....
:p

Catat Ulasan

komen lah dengan ikhlas ya. Aku terima sahaja manis atau tajam.