Cari Entri Dulu

28 Mei 2010

TAGGY DARI DR. NAJAT.


banyak....ye najat, banyak...

Last tag yang aku dapat adalah sesampainya aku di rumah kira-kira sebulan yang lalu. Itupun aku tak jawab sebab aku takde idea nak tulis. Sorry epul.. Terima kasih bagi aku lembu. haha.

a) Tulis 23 perkara tentang diri anda.
b) Sila tag 5 orang blogger yang lain.kenapa aku potong?

1. Ketagih berblog

2. Malas nak bukak FB

3. Suka lepak di Geng Blogger

4. Lahir pada pagi jumaat.

5. Suka tonton The Nanny.

6. Dari umur 7 - 17 tahun, aku telah jelajah 5 buah sekolah.

7. Suka menaiki kereta apabila bersiar siar di Kuala Lumpur dari menaiki bas.

8. Pernah ada pengembaraan ke Melaka dan dari Pahang bersama Si Chenta.

9. Love football.. Not American Football.

10. Saya ada masalah hendak menembakan diri. Bak kata kawan saya, saya ada bela cacing dalam usus. *dekat usus kan najat?*

11. Tak suka tengok binatang terseksa. Jadi saya tak boleh tengok sembelih-sembelih ini.

12. Owh, saya penat.

13. Saya suka kucing.

14. Suka National Geography.

15. Mahu Honda Civic!

16. Sem depan saya dapat tinggal dekat dalam kampus.

17. Friendster saya terbiar. 

18. Suka tengok buku yang banyak gambar.

19. Tidak alah pada habuk.

20. Semangat belajar tinggi semsa sekolah rendah.

21. Saya Muslim.

22. Saya ada family yang terbaik.

23. Dan kawan yang menyenangkan.

Ok. Lepas ini nak buat apa ya? *ecece..buat lupa plak!* Rasa dah tiada apa. hehe. Bukan tak nak tag yang lain. Tapi siapa yang gemar jawab tag, sila jawab ya. Jangan lupa state dari mana anda dapat soalan tag. hehe.

p/s : Semalam tidur pukul 3.30 am. Lepas Subuh tak tidur balik. Kalau tidur, rezeki tak masuk. :)

3 reaksi homosapien:

Najatun Khairiyah berkata... [Reply]

hahaha statement lepas subuh itu sangat ouch ouch CHARLIE BIT ME!
terasa den.

ha? cacing di usus, maybe. aku pun lupa haha.

thanks buat! hihi.

Masturah Idrus berkata... [Reply]

owh...aku tdk berniat begitu.... ngee

same2!

Nas berkata... [Reply]

singgah semula n komen..ehehe...kamo pown da xmen fs...? nas da lme xmen....da setaun kot...hahahaha....stil men fb...tp da kurg da...

Catat Ulasan

komen lah dengan ikhlas ya. Aku terima sahaja manis atau tajam.