Cari Entri Dulu

31 Mei 2010

AKU BERMUKA BAYI?

klik kalau tak percaya..

Ini dah kali keberapa entah ada orang singgah blog dan cakap macam tuh...
*malu*
Owh no...muka aku tak cukup matang ke?
Macam mana nak kerja dengan TNB nanti..
*hehe*
Anyway, terima kasih Cik Syira!

*terharu*
*sob..sob*

8 reaksi homosapien:

NK berkata... [Reply]

hahahaha!
muka bayi pun kalau suara tak bayi (refer aku) tak best gak! HAHAHA!

eh muka aku muka bayi ke beyie? ahaha.

masturah idrus berkata... [Reply]

cmtu kte kne bergabung! saling melengkapi...haha...

muka ko ofcoz la muke abe kesayangan mu tuh... beyie the romantic voice! haha

Nama Diberi Hizzul Hamli berkata... [Reply]

baby voice...
hehehehe

ohmywtf berkata... [Reply]

u should proud to have a baby face :-)

masturah idrus berkata... [Reply]

najat si baby V. hahahaah

im not really proud..more to greatful! hehe :)

apisjohar berkata... [Reply]

aku bermuka bayi..( okay,cute gak)
aku bermuka2.......?

molmolla berkata... [Reply]

hahahahahaa!! :D

tapi memang tak nmpk mcm dah kat u~

Tanpa Nama berkata... [Reply]

BABY,BABY,BABY OHHH....

Catat Ulasan

komen lah dengan ikhlas ya. Aku terima sahaja manis atau tajam.