Cari Entri Dulu

07 Ogos 2010

WILL YOU MARRY ME?

kredit to Legal Me Yours

Kenapa aku pulak yang tanya? 


p/s: what should I do?

13 reaksi homosapien:

joegrimjow berkata... [Reply]

mulakan lgkah pertama klu die xmo

masturah idrus berkata... [Reply]

baek.. tapi macam segan sket..

a d r e y n i e e l i s y a berkata... [Reply]

hehehe.. sapa yg tanya neyh..;)

dlm bm lah.. sudikah awak bkahwin dengan saya?
hihi

masturah idrus berkata... [Reply]

hehehe.... tula confuse2... hehe

faryzh berkata... [Reply]

.............?

Zaidah berkata... [Reply]

kena berani untuk tahu isik hatinyer

ken berkata... [Reply]

only for the right person =)

masturah idrus berkata... [Reply]

@Zaidah : how are we suppose to approach our parents?

masturah idrus berkata... [Reply]

@ken : thats right...

Along Tapa berkata... [Reply]

ko bawak le tgk cite yg ending dia ada sebut ayat tu..pastu ko tanya.."agak2 bile ek kita nak dapat cenggitu??" kat orang tu...bukan ke tu taktik yg salu gf2 pakai?? :p

Blog nostalgia budak Muor - Satu dibalas tiga

masturah idrus berkata... [Reply]

ko ni brilliant la long... haha

n@jwamz berkata... [Reply]

x de salahnya mencuba kan dear....:)

masturah idrus berkata... [Reply]

dah cuba.. tapi ade je dugaan nyee..

Catat Ulasan

komen lah dengan ikhlas ya. Aku terima sahaja manis atau tajam.