Cari Entri Dulu

24 Oktober 2010

AKU NAK MENANG RM3000!

Assalamualaikum semua!



Hey..hey.. Aku perlukan LIKE dari korang semua untuk menang contest Oxy ini. Tarikh tutup pada 31/10/2010. Agak lambat aku join sebab baru tergerak hati nak join. hehe. So, nak minta jasa baik korang semua untuk like gambar aku.

BAGAIMANA?

Senang saja.Klik gambar dibawah ini dan klik butang like. Thats all bebeh.


p/s: BUKAN butang like dibawah ini okeh.

2 reaksi homosapien:

are-tia berkata... [Reply]

mas lmbt sgt msuk la.. bdw chaiyok2.. tia dh surrender dh.. hihihihi..

Along Tapa berkata... [Reply]

waaahhhh...bersinar betul....belakang ko..mana nak nampak muka...haha

Gorengbaek - Aku nak tengok benda lain gak wei...+Announcement

Hangit habis dah - TV...oh TV

Catat Ulasan

komen lah dengan ikhlas ya. Aku terima sahaja manis atau tajam.