Cari Entri Dulu

14 Oktober 2010

AKU TAK SEDIH LAH

Itu hakikat pada hari ini. Tidak pada hari sebelumnya.

Awak, kita sedih sangat tau hari itu. Selepas kita sedar kenyataan itu, kita rasa sedih sangat. Kita pun tak tau kenapa kita sedih kaw kaw. Kita pelik.

Padahal kita patut gembira sebab awak gembira. Ini tak. Kita rasa sesuatu yang buruk. Kita tak suka perasaan ini. Kita ini bukan lah sesiapa dalam hidup awak. Kita tahu perkara itu.

Kita ikhlas sayang awak tau. Tapi kita tak berniat nak berlebih. Sebab kita dah ada dia.

Tapikan, awak tak jaga pun sayang yang kita bagi itu. Mungkin awak rasa perkara itu biasa. Jadi awak tak ambil kisah.

Sekarang awak dah dapat sayang baru. Dan kita nampak awak sangat bahagia.

Kita dah mula kekok. Kita cakap dalam hati. Cukuplah.

Kita rasa segalanya bakal berubah. Dan tidak akan ada seperti dulu lagi.

Kenangan hari itu akan menjadi kenangan terakhir yang indah.

Terima kasih.

Kita minta diri dulu. Selamat malam.

p/s: hey. Aku tak sedihlah. :)

8 reaksi homosapien:

Along Tapa berkata... [Reply]

takpe2...i kan ada~~~haha


Gorengbaek - Aku rasa sangat...

najwa berkata... [Reply]

haha...xsdey...bgs2!!!
tp cmburu la..huhu

Nama Diberi Hizzul Hamli berkata... [Reply]

emmm.... huhuhu

Pirate berkata... [Reply]

hurmmmm

Pirate berkata... [Reply]

hurrrmmmmm

Ery Farieha berkata... [Reply]

relax2

same plak entry kite

hihihih

zul berkata... [Reply]

ahahaha.
tulis tak sedih.
tapi post penuh perasaan :p
kawan2 mesti ada untuk menggembirakan punya.dont worry :)

Ery Farieha berkata... [Reply]

aku nyesal
nyesal terlalu jujur cerita dalam blog tentang ex
skrg ayie dah macam tak percaya aku
sedeh
lebeh sedeh =___=

Catat Ulasan

komen lah dengan ikhlas ya. Aku terima sahaja manis atau tajam.