Cari Entri Dulu

05 Oktober 2010

"THERE IS NO FRIEND FOREVER"

Aku orang yang tak hebat,
boleh diabaikan bila terhajat.
Bila mahu panggil.
Bila tidak buang.

Pergi jahanam lah anasir yang bodoh-bodoh belaka.

Memang aku hanya layak wujud jika aku hebat seperti kau.

Friendship is nothing.
Its just element that can be forgotten.
In the end, you will be alone.
Facts that can never be denied.

Feel it before you deny.
You will realize its damn true!

p/s: perkataan-perkataan ini dengan spontan keluar dari kotak minda aku dan terus aku taipkan ketika aku dalam perjalanan pulang. Mungkin ada yang kata salah. Tapi bagi sesiapa yang pernah merasa. Mereka akan setuju. Percaya lah. Tapi. Aku sayang kawan-kawan aku. Really. Betul kata Sir Khalid, there is no "friend forever"

4 reaksi homosapien:

SuNdaEz berkata... [Reply]

sir khalid pnye words always meaningfull...

MuNsYi SaMa berkata... [Reply]

Mungkin ada. Mungkin belum jumpa. Kita akan jumpa banyak ragam manusia masa hidup ni,tu yg kena pandai2 pilih.

Ape2 pun, Semoga kmu tabah hadapi ujian psl kawan ni.

http://kokoro-no-haiku.blogspot.com/2010/10/berlapang-dada-memang-susah-kan.html

Along Tapa berkata... [Reply]

tapi secara jujur, kawan tu ibarat taik....bila takde, kita riso...bila ada kita raa tak selesa lak...kalo banyak, kita kagum...tapi macam ada yang tak kena...kalo sikit, lagi kita riso...am i sick??kalo yang solid, bagus...tapi kadang2 menyakitkan..kalo yang tak solid...ko faham2la ek...

Gorengbaek - Bertenang...bertenang..bertenang...

zul berkata... [Reply]

uish.
insyaAllah ada friend forever.
mungkin tak jumpa lagi kot.

Catat Ulasan

komen lah dengan ikhlas ya. Aku terima sahaja manis atau tajam.