Cari Entri Dulu

21 Februari 2011

GAMBAR | SUDIKAH AWAK TERIMA BUNGA INI?

Pemberian Encik H sempena.. erk. sempena apa yek? Lupa. haha

p/s: cantik jugak gambar yang aku snap ni. hehe 

2 reaksi homosapien:

Along Tapa berkata... [Reply]

teddy bear tu dia bagi siap dengan shampoo sekali ke mashi??melambak kelemumur dia aku tengok..hahaha(ni namanya jeles sebab tak pernah dapat)

dah tak pakai pop up ke??ke lupa nak setting??hihi

Gorengbaek - Persoalan yang aku takde jawapan sampai skang..

Hangit Habis dah - Kenapa ek...pasal masjid...mehla sound aku...

Kerat Senget - .:luah kat sini sudeh:.

masturah idrus berkata... [Reply]

@along

jelez jelez jelez jelez

Catat Ulasan

komen lah dengan ikhlas ya. Aku terima sahaja manis atau tajam.