Cari Entri Dulu

21 September 2010

CONTEST | MY RAYA MOMENTS

Assalamualaikum dan selamat hari raya!

Dah lama tak join contest ha cik tipah oi.. Kali ini aku join contest anjuran EYRIQAZZ dan My Raya Moments Contest adalah anjuran bersama MySuperkids , Redmummy.Com Fitrihadi , LittleKidsPhotography , Viruspadu. Simple ja. Marilah join jugak. Hadiah pun menarik tau.



Uncle Danial (berbaju melayu ungu) , Papa (berbaju melayu kuning). Uncle Danial memang suka buat lawak lah.. Dia suka buat sesuatu yang unexpected. Macam dalam gambar ni lah. Situasi di hari raya pertama. Semua pakat gelak tengok depa dua orang ini. Aku pun. :)

Harap2 boleh menang! hehe.

p/s: Asyik mengadap laptop ja aku ini. Adeh.

10 reaksi homosapien:

Nama Diberi Hizzul Hamli berkata... [Reply]

nice one...

AJ berkata... [Reply]

tq join contest..

salam..kalau tidak keberatan,harap dapat ditambahkan list of sponsor too di dalam entry...bcz of them..now total hadiah is almost RM1K dan i will make sure a lot of people will win this time..

Along Tapa berkata... [Reply]

nasib ko tak tag...kalo tak kompem aku tak join...hahaha~~~

Gorengbaek - Cak??rindu kite tak??

Asfan Ash berkata... [Reply]

:D

baulu bangkit berkata... [Reply]

adiah nt share ngn aku ye

Nas berkata... [Reply]

gud luck mashi..
aku dah support ko..
ahaks..
ader 2 pesaing ko yang kedepan ko..harap2 ko leh kejaw..hehehe


jom bace entri terbaru nas klik:

tiada dara heboh,tiada teruna tak heboh pula?'??

viruspadu berkata... [Reply]

all the best tau :)

aizatshafiq berkata... [Reply]

wah...dah join contest...
semoga berjaya ye...
=)

AJ berkata... [Reply]

salam...lupa nak inform..anda salah seorang pemenang entry bertuah : http://www.eyriqazz.com/2010/09/senarai-peserta-my-raya-moments-contest.html .let me know ur choice ya?

Tanpa Nama berkata... [Reply]

good luck :)

Pengaruh Wrestling Terhadap Kanak-Kanak Bawah Umur Versi 1.5SG

Catat Ulasan

komen lah dengan ikhlas ya. Aku terima sahaja manis atau tajam.