Cari Entri Dulu

09 September 2010

MOOD RAYA KEMBALI!

Assalamualaikum atok! Ketupat rendang banyak lagi tak?? Kami lapar ni..

Hoho.. Semalam aku baru merengek pasal tak excited nak raya. BUT...but.. At last datang juga mood nak beraya. Walaweh..

-Rumah dah kemas

-Semalam pergi shopping

-Biskut raya kelihatan

-Beg yang banyak (beg baju lah, kejap lagi nak balik kampung)

Yeaaahhhh! Bebudak sekalian, tolong lah jangan bagi aku kumpul dosa. Jangan main mercun boleh, lagi2 yang bom2 tuh. Penat aku melatah, penat aku menyumpah. Aku piattt telinga angpa semua nanti. Ehem..bunga api takpa. haha

Kepada En. Tunang, sila gembirakan diri. Yang dah pergi biarlah dia bahagia di sana, yang masih ada lagi, hargailah mereka. Okeh. :)

Kepada awak,awak, dan awak dan awak2, kita maafkan awak2 sekalian ok. Tapi kita tak nak jumpa angpa lagi dah. Kalau boleh lah. Terus terang, kita tak suka masa silam kita. Macam haprak ok. haha

Kepada kenalan dan sanak saudara sedara berdara2, whatever... kita minta maaf, halalkan makan minum kita, hutang2 kita ok. 0-0 okeh.

Ok. Kita nak bertolak dah ni. Doakan kita dan keluarga selamat. Amin.



p/s: Teddy jom ikut balik kampung!

1 reaksi homosapien:

Catat Ulasan

komen lah dengan ikhlas ya. Aku terima sahaja manis atau tajam.