Cari Entri Dulu

02 Mac 2011

BERAT SAYA 45 KG TINGGI 163CM

UNDERWEIGHT ok! Ini namanya tidak patut. haha. Kawan-kawan lesbo aku pakat jeles dan nak berat macam aku tapi korang kena tahu yang aku mahu kan berat yang lebih berat dari ini. Supaya aku lebih sihat.


Ada yang tertipu dengan menyangka muka selebar aku berbadan ala-ala adibah noor gitu. Tet! ANDA TERTIPU. 

Percaya atau tak aku boleh menyorok di sebalik tiang letrik? Macam cerita kartun gitu kan. haha.

Tinggi dah nice-nice dah, tapi aku tengah usahakan untuk tambah berat. 

HELLO!  Aku tak pernah berdiet okeh. Dan aku makan ikut waktu, dan makan ikut rasa bila lapar.

Ada kawan aku kata kau kena bersukan, InsyAllah, berat badan akan bertambah. Jadi, dengan court basketball yang dah siap depan cafe itu, aku berharap aku akan tembam seperti zaman maktab dahulu. Zaman maktab lah, zaman paling tembam aku sampai kain kurung aku ketat. Pergh!

Aja..aja..fighting! :)

psst..lebar kan? haha

p/s: ampun dipinta kepada presiden kesayangan kerana aku tak dapat ke UTM. 

7 reaksi homosapien:

Aisumi Chan Kawa'i berkata... [Reply]

sumi pulak tinggi 157 je.. brat 55.. nk kurangkan.. camno tu?

masturah idrus berkata... [Reply]

tak dapek la den nak nolong nye haa... hehe

Tanpa Nama berkata... [Reply]

heheheh da kurus nk gemok plak.. kang da gemok nk kurus susah~~~~

masturah idrus berkata... [Reply]

bukan nak gemok.. nk tambah berat je... hehe

Wan Gerrard berkata... [Reply]

presiden kesayangan? adakah si pian tu huhu
buat pe nak diet, makan he banyak2 :P

Donut Queen berkata... [Reply]

adehh senaseb je kite neh :(

masturah idrus berkata... [Reply]

@wan gerrard

aah, pian adik mu... heheh..
memang tak diet pun... makan pun ikut sodap hati je.. lalalal

@donut queen

hehehe

Catat Ulasan

komen lah dengan ikhlas ya. Aku terima sahaja manis atau tajam.