Cari Entri Dulu

01 Mac 2011

AKU TAK TIDUR LAGI.

Risau. Sebab lab report EMT kena buat dalam format IEEE. Tapi kelihatan tak ramai mengambil berat tentang itu. Aku risau Dr Ahmed itu bad mood 6 jam yang akan datang.

Format IEEE? Pertama kali aku tengok format ini. Itu pun aku search google. Lecturer tak pernah tekan kan pun pasal format ini. Apakah?

Heyhey, tadi aku dalam kotak bergerak dari Gambang ke Pekan. Seperti biasa, 1 jam bukan lah satu hal yang besar. Lagi pun bukan aku yang drive merentasi malam yang seakan tiada masa depan. Gelap. Risau aku akan keselamatan driver bas yang akan pulang ke UMP Gambang itu.

Di dalam kota bergerak itu aku sempat memanaskan mata. Sekadar melepas kan lelah yang tak terluah dengan kata. Jadi aku pakai air. Mudah, senyap dan efektif. Dalam kotak bergerak tidak sunyi akibat deruan enjin motor nya. Jadi, aku anggap sahaja penumpang yang lain pekak dan sedang enak di buai mimpi.

Aku tak tahu SATAN apa yang merasuk aku supaya aku bertindak se agresif begitu. Sungguh tak pernah aku buat begitu. Namun aku buat tanpa sesal. Kau sakit kah? Ah, mungkin aku orang yang lebih sakit.

Mungkin di saat Tuhan cuci otak ku, sakit lampau ku mungkin hilang. Dan aku harap tak kembali. Hunus lah aku dengan kata-kata caj positif, sungguh aku tidak akan terima.

Hati-hati buat anak dara seperti aku ini rasa sayang pada kalian, kerana kalian akan sentiasa dihantui oleh kasih sayang aku. Takut tak? Kalau takut, STAY AWAY FROM MY LIFE! dush3.

p/s: si gadis seakan kuat tapi lemah cuba berfikir apa kekurangan nya sehingga ramai orang yang confirm tak boleh mengandung meninggalkan dia tanpa sebab. Mungkin dia membawa terlebih caj negatif atau positif? Repekan di pagi Selasa.

2 reaksi homosapien:

Catat Ulasan

komen lah dengan ikhlas ya. Aku terima sahaja manis atau tajam.