Cari Entri Dulu

04 Mac 2011

FAMILY FIRST, PRAIM MINISTAR SECOND.

*aku bukan parti kerajaan mahupun pembangkang, aku parti birthday*


Haha. Nak balik rumah minggu depan, tapi praim ministar datang jenguk kampus kesayangan aku yang tak sampai suku pun siap ni ha.

Tapi aku nak balik rumah jugak. Rindu pada family di KL.

Jadi marilah amal kan beramai-ramai..

FAMILY FIRST, PRAIM MINISTAR SECOND!

Lalalala..whatever.
Jangan bagi aku memberontak.

p/s: dah pandai memberontak kau sekarang Masturah. Haruslah, zaman remaja aku jarang memberontak, dah dewasa baru pandai memberontak. 


Enhanced by Zemanta

2 reaksi homosapien:

mizzura berkata... [Reply]

balik aje..hehe *hasut*

masturah idrus berkata... [Reply]

baik! hehehehe

Catat Ulasan

komen lah dengan ikhlas ya. Aku terima sahaja manis atau tajam.